angelicaaaxelsson

Glada dagar

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag och älskligen upp till fårbo en sväng och innan vi åkte hem fick vi med oss två kassar med julsaker av svärfar och hans sambo, det tackar man verkligen för eftersom jag älskar julen! :)

Idag gick jag upp vid 9 och började städa lite smått, sen ringde min kära syster och frågade om jag ville hänga med henne och kolla lite tapeter till hennes salong och det gjorde jag så klart! ;)
När vi kollar klart bjöd hon mig på lunch på Aidi´s, och det var en mycket trevlig stund.
När jag kom hem blev det plugga och nu blir det vänta på att sin kära pojkvän ska komma hem så jag kan börja laga lite mat.


Tänkte slänga upp en bild på projektarbetet igen.. händer lite då och då =)



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha kanske du menar AIDI´S... AIDS är nått helt annat ;)

    2010-11-22 | 22:31:14

Kommentera inlägget här: