angelicaaaxelsson

Helgen som varit

Kategori: Allmänt

Fredag: Hade en mysig dag tillsammans med min älskade, jag lagade mat och efterrätt som en liten tidig alla hjärtans dag present.
Jag lagade potatisgratäng, fläskfile och till efterrätt blev det vaniljglass med varma hallon:) Jag gav han en fin termos och skrev ett kärleksbrev ;)

Lördag: Dagen började med att tvätta och sen var vi med Simon och åt lite. På kvällen åkte vi ut en sväng sen vid tolv tiden fick vi ett tråkigt samtal...
Du vet att vem du är, jag ställer alltid upp på dig men jag skulle aldrig vilja behöva uppleva det igen för det kändes jobbigt att se dig så :(
Men huvudsak är att du idag mår bra. <3

Söndag: Varit och handlat lite mat och så. Sen blir det att plugga till prov som är på torsdag.

Hoppas ni har haft en bra helg för det har jag..:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: