angelicaaaxelsson

Lite allt möjligt..

Kategori: Allmänt

Från helgen:

Fredags: Hände inte så mycket städade lite här hemma och tog det bara lungt.

Lördags: tvättade vi, sen på kvällen åkte vi hem till min syster Pernilla med familj och mumsade på lite nybakade bullar och drack kaffe:) Hon började även leta bland hennes saker och hittade lite smått, innan jag åkte hem hade jag fått 3 kassar fulla med saker:) Jätte snällt!
Så på kvällen när vi kom hem va klockan halv 12 och då började jag stryka och byta gardiner här hemma så nu är det fint!

Söndag: Vi va och fixade bilen inför besiktningen sen när vi kom hem va det dax för mitt hjärta att åka iväg:(
Vid tre tiden hängde jag med min bror och hans tjej till ikea och fick med mig lite saker hem:)

Och idag har det inte hänt allt för mycket, skolan sen till maxi med min kära vän Ida:) När jag kom hem lagade jag mig lite lasagne och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på.
Kanske hittar nått att göra om eller måla:)
Just det måste plugga sen med det får jag inte glömma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: