angelicaaaxelsson

Morgonen...

Kategori: Allmänt

Idag på morgonen när jag skulle sätta på kaffe som jag skulle ha med till jobbet så funkade inte vår kaffebryggare:S Den lyser men de händer inger.. Mycket skumt..
Sen när klockan var 10 över 7 så gick jag ner i källarne där jag har min cykel, när jag skulle backa cyklen inser jag att de är punka på framdäcket så jag låset cyklen och stressar iväg till jobbet då jag börjar vid halv 8.
När jag kom hem gick jag ner för att kolla på min cykel lite närmare och inser att muttrarna som håller fast styret är bortskruvade!! Kan man bli mer förbannad, aldrig ska man få ha nått ifred!

Förutom allt tråkigt så har jag haft en toppen dag på jobbet, lekt massa lekar med barnen och sprungit en del:)

Funderar på att ta mig en promenad men får se:)
 
Ha de gött!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    någon invandrare som tror att allt dom ser är deras fyfan åk hem!!!

    Svar: förmodligen är de så..
    Angelica

    2012-09-30 | 21:54:19

Kommentera inlägget här: